انواع مختلف مبل چستر

مبل چستر چیست و معرفی انوع آن

مقدمه

راحتی انسان در زندگی مهمتر از هر چیزی است و در حقیقت افراد برای داشتن یک زندگی راحت و لذت بخش، بهترین انتخاب ها و مناسب ترین گزینه ها را انتخاب می کنند. مقاله‌ ی پیش رو در مورد یکی از ابزارهای راحتی شخص به نام مبلمان خانگی است. در میان مبلمان‌ های خانگی مبلمان چستر، راحتی و زیبایی منحصر به فردی را داراست که اگر در ادامه با ما همراه باشید، به تمامی مزایا و ویژگی های مبلمان چستر، و همچنین درباره انواع مختلف مبل چستر اشاره خواهیم کرد. همچنین محصولات با کیفیت در تولیدی مبل شیراز را معرفی خواهیم کرد.

مبل چستر چسیت

پرکاربردترین و پرطرفدارترین نوع مبلمان با طراحی به خصوص و جذابیت منحصر بفرد باعث شده است تا افراد زیادی نسبت به استفاده از مبل چستر تمایل نشان دهند، و شیک و دلپسند بودن فضای خانه خود را با مبلمان چستر دو چندان کنند. مبل های چستر دسته هایی دارند که پوشیده از پارچه‌ ا‌یی است که برای بدنه مبلمان به کار رفته و یک حجم بسیار مرتب و تنظیم شده ای دارند و طرح های لمسه با دکمه‌ های زیبا در پشتی و فرو رفتگی‌ هایی که اغلب در نشیمن گاه برای آن ساخته شده است، این نوع مبلمان را تکمیل می کنند.

مبل چستر چسیت

در فروشگاه مبل شیراز، چرم  طبیعی که در ساخت مبلمان چستر به کار رفته است، گواه کیفیت و با دوام بودن مبلمان چستر است. فیبری که در تولیدی آن، داخل این نوع مبلمان کار گذاشته شده است، از فیبرهای مقاوم است. پارچه ای که به عنوان روکش برای مبلمان به کار رفته است، هر چقدر از کیفیت بیشتری برخوردار باشد به مراتب در برابر استفاده‌ ی طولانی مدت نیز کارآیی بهتری خواهد داشت. نوع نشیمنگاه مبل های چستر در فروشگاه مبل شیراز، اغلب با دیگر مبل های موجود در بازار متفاوت است و گاها با یک مبل سه نفره و دو مبل دو نفره جای بسیار کمتری اشغال می کنند، این امر یکی دیگر از مزیت‌ های آن است.

انواع مختلف مبل چستر

انواع مبل چستر به شرح زیر است :

مبل چستر تختخواب شو

اغلب مبل های چستر قابلیت بسیار مهم و کاربردی دیگری که دارند، این است که با نام تختخواب شو نیز در بازار بفروش می رسند. این نوع مبل ها در تولیدی مبل شیراز نیز ساخته می شوند و در فروشگاه مبل شیراز به فروش می‌ رسند. مبل‌ های تختخواب شو برای منازلی که اتاق های کوچکی دارند مزیت بسیار خوبی به شمار می آید و بهترین انتخاب برای این افراد است.

مبل چستر تختخواب شو

مبلمان چستر ایتالیایی

یکی از زیباترین و شیک ترین نوع مبلمان در فروشگاه های مبل است. جنس فومی که برای آن در نظر می‌گیرند از یورولوکس است، و چوبی که برای پایه آن در نظر می گیرند از چوب راش است.  این مبل بدنه ای از جنس چوب روس دارد.

مبلمان چستر فرانسوی

با رنگ های متنوعی در تولیدی مبل شیراز عرضه می شود. جنس فومی که در آن به کار رفته است از اسفنج است و جنس پایه‌ ی مبلمان از چوب افرا است. چوبی که برای بدنه آن استفاده شده است، از چوب روس می باشد.

مبلمان چستر فرانسوی

مبلمان چستر ال

این مبلمان همانطور که از نامشان پیداست در زمان چیدمان شکل ال مانند انگلیسی به خود می گیرند و بدون این که فضای بسیار زیادی اشغال کنند، حتی می توان از آن ها در گوشه سالن و در طول و عرض دیوار نیز استفاده کرد.

مبلمان چستر شزلون

تولیدی مبل شیراز با تولید این مبلمان به صورت تک یا دون فره بسیار لوکس و شیک جذابیت زیادی به مبل‌ های موجود در فروشگاه مبل شیراز داده است. این مبل برای افرادی که از نشیمنگاه نشینگاه استفاده می‌کنند تا به تماشای برنامه‌ ی مورد علاقه ی خود بپردازند، بسیار مناسب است.

مبلمان چستر ترکیه

مدل ترکی چستر مانند مبل های ایتالیایی است، مبل سازان ایرانی توانسته اند با مهارت خود نوع بهتری از آن را تولید و بفروش برسانند. جنس پارچه ای که برای این مبلمان استفاده شده است، از مایا خارجی است و بدنه آن از چوب تمام روس است.

مبلمان چستر ترکیه

مبلمان چستر نیکولا

جنس فوم به کار رفته در این مبلمان نیز از یورولوکس است. جنس پایه های از چوب راش و همچنین جنس بدنه از چوب روس است.

مبل چستر کلاسیک

در تولیدی مبل شیراز، اولین طرح های مبلمان چستر به این مبلمان تعلق دارد و معمولا روکش چرم در ساخت این نوع مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد.

کلام آخر

در این مقاله انواع مبلمان چستر مورد بررسی قرار گرفت و جنس و پارچه‌ ی مورد استفاده در آن ها نیز بیان شد. امید است مورد پسند واقع شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *