مبلمان راحتی ترک

مبلمان راحتی ترک

مبلمان راحتی ترک

فروشگاه مبل شیراز همواره میکوشد تا در تولید مبل و میز ناهار خوری بهترین باشد. شما هم اکنون در حال خواندن یکی از بهترین مقاله ها در خصوص تولیدی مبل شیراز هستید. میز ناهار خوری شیراز یکی از بهترین و مرغوب ترین محصولات این تولیدی است.

مقدمه

همه ی ما انسان ها همواره در پی یافتن تکامل و زیبایی هستیم ، و همیشه به دنبال وسایلی هستیم که این نیاز را برطرف سازد . مبل ترک یکی از بهترین انتخاب هاست در برطرف کردن این نیاز.مبلمان راحتی ترک یک از بهترین برند های مبلمان سازی در دنیاست که توانسته به خانه های اروپایی نیز راه پیدا کند و در بیش از 168 کشور صادر شود به دلیل استفاده از مرغوب ترین مواد از قبیل فوم سرد و چوب درخت راش .از معروف ترین آن میتوان به  مبل چستر فیلد ترک  اشاره کرد که در تمامی کشور ها شناخته شده است .

شهرت مبل راحتی ترک

این نوع مبلمان نسبت به دیگر انواع مبلمان ها شهرت بیشتری دارد. این مبل با حفظ کیفیت و راحتی و زیبایی خود توانسته شهرت و محبوبیت بسیاری را به دست بیاورد . ترکیه یکی از مهم ترین سازنده و صادر کننده های این نوع مبل است .دلیل شهرت این مبل این است که در آن از بهترین و مرغوب ترین مواد استفاده شده است برای مثال از چوب درخت راش یا فوم سرد که به مرور زمان خراب نمیشوند و ظاهر خود را حفظ میکنند. گالری آرین بزرگترین تولیدی مبل شیراز میباشد.

مبلمان راحتی ترک

مواد به کار رفته برای این محصول

در این محصول بهترین متریال های ترکی به کار رفته است . از بهترین پارچه گرفته تا بهترین اسفنج و فوم زیرا راحتی آن باید بیشتر از سایر مبل ها باشد . استفاده از فوم سرد در آن باعث جلوگیری از آسیب به بافت و شکل آن میشود . همچنین ازچوب درختان راش و گردو برای ساخت آن استفاده شده است که این نوع چوب ها علاوه بر استحکام سبب ماندگاری آن نیز میشود .

انواع مبلمان ترک

انواع مدل های مبلمان ترک عبارت است از مبل های ال ENAZ HOME ، مبل های ال استقبال ISTIKBAL ، مبل های ال بلونا BELLONA ، مبل های ال مدلایف   MODA LIFE ، مبل چستر فیلد ترک  Chsterer field ، مبل های تخت خواب شو است که مهم ترین و معروف ترین مدل آن چستر فیلد است .

مبلمان راحتی ترک

مبل های ال ENAZ HOME

مبلمان راحتی ترک

مبل های ال استقبال ISTIKBAL

مبلمان راحتی ترک

مبل های ال بلونا BELLONA

مبلمان راحتی ترک

مبل های ال مدلایف   MODA LIFE

مبلمان راحتی ترک

مبل چستر فیلد ترک  Chsterer field

مبلمان راحتی ترک

مبل های تخت خواب شو

مشخصه های مبل های ترکیه ای

اولین مشخصه از مشخصه های مبل های ترکی (هنرلمسه دوزی )

مبل هایی که امروزه در ترکیه ساخته و صادر می شوند در حال حاضر در حال رقابت با مبل های اروپایی  هستند و در بسیاری از خانه های اروپایی از مبل های ترک استفاده میشود . و برای همین ویژگی بصری آنهاست که جلوه ی خاصی به فضا میدهد. هنر لمسه دوزی یک هنر برگرفته از صنعت مبلمان ترکیه است . که این هنر در دو دسته ی آستر لمسه شده دوخت و لمسه طراحی و تولید میشود . مبل هایی که از هنر لمسه ی دست در آن ها به کار برده میشود ،بهتر از مبل هایی است که لمسه دوخت استفاده شده است زیرا در آن ها از پارچه های مرغوب استفاده میشود . این پارچه ها معمولا با خط های مورب شکل داده شده اند.

دومین مشخصه از مشخصه های مبل های ترکی-فوم و اسفنج

یکی از ویژگی های مهم مبل ترک نرمی و راحتی آن است . این مبل ها از اسفنج 35 کیلو استفاده میشود. زیرا علاوه بر مرغوبیت راحتی بیشتری داشته باشند. همچنین از فوم سرد استفاده میشود که به مرور زمان به بافت و شکل و طرح مبل آسیب نرسد.

مشخصه ی سوم از مشخصه های مبل های ترکی –تم های رنگی

مبل ها نیاز به آستر رویه دارند که متناسب با دکوراسیون خانه باشد . این رویه تم های فراوانی میتواند داشته باشد برای مثال میتواند با رنگ دکوراسیون شما یک رنگ باشد یا میتواند مخالف رنگ آن باشد .

مشخصه چهارم از مشخصه های مبل های ترکی-چوب

مبل های کلاسیک یا مبل های سلطنتی  نیاز به یک نوع اسکلت بندی سخت و مقاوم دارند و نمیتوان از هر نوع چوبی در ساخت آن استفاده کرد . همچنین مهم ترین و اصلی ترین چیزی که در مبل های ترکیه ای به کار برده شده است نوع چوب آن است . وقتی میخواهیم بر روی آن طراحی بزنیم باید از چوب های مرغوب استفاده کرد زیرا در غیر این صورت کار ترک برمیدارد یا میشکند و کار خراب میشود.

مشخصه ی پنجم از مشخصه های مبل های ترک –پارچه

مبل های سلطنتی و راحتی و کلاسیک هر کدام نیاز به یک نوع پارچه دارند که این را در مبل های ترکی نیز میتوانید بینید . از چرم در مبل های کلاسیک استفاده میشود که چرم به دو دسته تقسیم میشود، یکی چرم مصنوعی که هم کیفیت پایینی دارند هم قیمت پایین تری به مراتب چرم طبیعی هم قیمت بالاتری دارند هم کیفیت و ماندگاری بالاتر .

در مبل های مدرن از پارچه هایی استفاده میشود که هم جذابیت بالاتریی دارد و هم گل و طرح کمتری دارد . مبل های ترکیه ای با این که ساده اند ولی بسیار جذاب و شیک هستند و بعضا از اکسسوری هایی متناسب با خود مبل ها نیز به کار گرفته میشود.

و در آخر نیز از پارچه های ساتن براق و ضخیم برای مبل های سلطنتی استفاده میشود ، که طرح گلدار برای آن ایده ی جالب و مناسبی است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *