بهترین پارچه مبل راحتی چیست

بهترین پارچه مبل راحتی چیست ؟

بهترین پارچه مبل راحتی چیست ؟

یکی دیگر از وسایل خانه که نقش بسزایی در زیبایی و جلوه دکوراسیون شما ایفا می‌کند، مبل‌ها می‌باشند. به طوری که انتخاب رنگ و طرح مناسب پارچه، زیبایی مبل را دوچندان خواهد کرد‌. از نظر تولیدی مبل شیراز انتخاب اصولی و مناسب جنس پارچه موجب افزایش طول عمر آن می‌گردد، همچنین نظافت مبل‌ها راحت‌تر انجام می‌گیرد.

 اگر شما هم در آستانه خرید مبل یا تعویض مبل‌ های قدیمی خود با مبل‌ های راحتی جدیدی هستید، بهتر است، قبل از خرید با مشورت، بهترین نوع پارچه را انتخاب نمایید. مبل‌ها علاوه بر اینکه یکی از اجزای اصلی در دکوراسیون داخلی به حساب می‌آیند، در راحتی و آسایش ساکنان منزل هم نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. از دیگر مواردی که در خرید و انتخاب پارچه‌ های مبل راحتی بسیار مورد اهمیت قرار می‌گیرد، جنس پارچه است که هنگام شستشو رنگ و کیفیت خود را از دست ندهد. در این بخش قصد داریم به بررسی موضوع بهترین پارچه مبل راحتی چیست ، بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین پارچه‌ های مبل راحتی

مبل‌ های راحتی آن دسته از مبل‌ های پر کاربرد هستند که در بسیاری از منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند. افراد ساعت‌ های بسیار زیادی روی مبل ها می‌نشینند و یا حتی گاهی به عنوان مکانی امن به  آن‌ها پناه می آورند. حال اگر هم پارچه مبل کثیف شود به راحتی قابل شستشو باشد. در ادامه به چند مورد از بهترین پارچه‌ های مبل راحتی از نظر فروشگاه مبل شیراز اشاره می‌کنیم.

پارچه مسکو در مبل راحتی

یکی از نمونه پارچه‌ های محبوبی که در بین خریداران مبل بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، پارچه مسکو می‌باشد. این نوع پارچه ضخامت بسیار بالایی را دارد. پشت این پارچه‌ ها حالت نمد است، که موجب شده برای هر مبلمانی بخصوص مبل‌ های راحتی انتخابی ایده آلی باشند. البته ناگفته نماند که پارچه‌ های مسکو از لطافت خاصی برخوردارند. پارچه‌ های مسکو دارای یک سری مزایا هستند که شامل : داشتن قابلیت ضد چروک، توانایی و قابلیت شستشو، داشتن ظاهری اشرافی و زیبا، تنوع رنگ بالا به طوری که بیش از 25 رنگ مختلف دارد‌ انعکاس نور در فضای نشیمن می‌شوند.

بهترین پارچه مبل راحتی چیست

پارچه‌ های مایا در مبل راحتی

اگر شما هم این نوع پارچه را از نزدیک دیده باشید و یا آن را لمس کرده باشید، قطعاً گفته‌ های من برایتان ملموس خواهد بود. این پارچه در تولیدی‌ های مبل، به چرم پارچه معروف می‌باشد. این پارچه زیبایی خاص و منحصر به فردی را به فضای شما خواهد داد. یکی از ویژگی‌ های برجسته‌ی این جنس پارچه  قابلیت تمیز شدن راحت و بدون دردسر است. پس این مدل پارچه را به خانواده‌هایی با فرزند کوچک یا دارای رفت و آمد بالا به شدت توصیه می‌کنیم.

بهترین پارچه مبل راحتی چیست

پارچه‌ های نخی و پنبه‌ای در مبل‌ های راحتی

یکی دیگر از انواع پارچه‌ های مبل راحتی که در همه‌ی گالری‌ های مبل شیراز به چشم می‌خورد، همین پارچه‌ های پنبه‌ای یا نخی می‌باشد. این پارچه‌ها بسیار نرم و بادوام هستند و به راحتی در ساخت مبل‌ ها استفاده می‌گردند. این نوع پارچه‌ هایی که از جنس نخ یا پنبه‌ی طبیعی هستند، در برابر سایش، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهند. اما تنها عیب آن این است که به دلیل طبیعی بودن الیافشان، رنگ خود را در اثر تابش نور خورشید از دست داده و به سرعت چروک شده و بو می‌گیرد.

پارچه ملیا

از دیگر پارچه‌ های مبل راحتی که از ضخامت بسیار خوبی برخوردار می‌باشند، پارچه مبل ملیا است. به دلیل استفاده بسیار زیاد و بالا از مبل‌ های راحتی در منزل یا محیط کار، بسیاری از تولید کننده‌ های مبل در تولیدی‌ های مبل این نوع پارچه را مورد استفاده خود قرار می‌دهند.

بهترین پارچه مبل راحتی چیست

پارچه‌ های پشمی در مبل راحتی

این مدل پارچه از نوع جدیدترین پارچه‌ های مبلی به حساب نمی‌آید، زیرا سالیان سال است که مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اما همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار بوده‌اند. این جنس پارچه به دلیل انتقال بالای گرما به افراد در فصل زمستان بسیار مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. اما نه تنها در فصل زمستان بلکه در تمام فصول مورد کاربرد می‌باشند. از مزایای برتر این پارچه می‌توان به لطیف بودن، توانایی کشسانی مطلوب، مقاومت بالا در برابر چروک و پارگی اشاره کرد. اما از تنها معایب آن باید دشواری در تمیز کردن را بیان نمود.

پارچه مازراتی در مبل راحتی

قطعاً با مراجعه به فروشگاه مبل شیراز این جنس پارچه را از نزدیک دیده‌اید. این نوع پارچه بافت بسیار درشتی دارد. اما از پرز خیلی کمی برخوردار است. برای تمیز کردن و شستشوی آن می‌توانید از یک اسفنج و مواد شوینده استفاده کنید.

بهترین پارچه مبل راحتی چیست

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *