بهترین رنگ مبلمان برای ست کردن در دکوراسیون

بهترین رنگ مبلمان برای ست کردن در دکوراسیون

بهترین رنگ مبلمان برای ست کردن در دکوراسیون

هر گاه در فروشگاه مبل شیراز به دنبال مبل‌ هایی برای اتاق پذیرایی یا نشیمن خود هستید، بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد. زیرا خرید مبلمان برای منزل یک سرمایه گذاری به حساب می‌آید که برای مدت‌ ها قادر نخواهید بود آنها را تعویض یا دور بریزید. برای بسیاری از افراد انتخاب رنگ جهت ست کردن با دکوراسیون کاری دشوار می‌باشد. زیرا باید رنگی را انتخاب کنند که علاوه بر اینکه آرامش خاصی می‌دهد جلوه ی زیبایی به محیط می‌بخشد. در این مطلب قصد داریم بهترین رنگ مبلمان برای ست کردن در دکوراسیون را معرفی نماییم، پس تا انتهای مطلب را مطالعه فرمایید.

اهمیت ست کردن رنگ مبلمان و دکوراسیون

رنگ مبلمانی که توسط تولیدی مبل شیراز تولید و ساخته می‌شود بر دکوراسیون منازل تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. با انتخاب رنگ اصولی و مناسب بقیه‌ی وسایل را هم میتوان در ارتباط با همان مبلمان انتخاب نمود. این هماهنگی و انسجام درونی منزل و همچنین انسجام دکوراسیون را بالاتر خواهد برد. اگر هماهنگی میان رنگ مبل‌ها و دکوراسیون داخلی از بین برود، قطعاً تاثیر منفی بر چیدمان منزل خواهد گذاشت. برای تغییر دکوراسیون می‌توانید رنگ مبل‌ها را به گونه‌ای انتخاب نمایید که ست کردن آنها را آسان‌تر بوده و هزینه‌‌ی آنچنانی را هم در بر نداشته باشد.

مناسب‌ترین رنگ مبلمان در ست کردن با دکوراسیون

همانطور که پیشتر هم عنوان نمودیم انتخاب یک طرح و رنگ مبلمان به فضای اتاق و سالن شما قدرت می‌بخشد، همچنین احساسات فرد را برانگیخته می‌کند. در ادامه به بهترین ترکیب رنگ‌ها اشاره خواهیم کرد.

– رنگ آبی روشن مبلمان

رنگ آبی که نماد پاکی و زلالی است بسیار در میان افراد محبوب می‌باشد. زیرا این رنگ با بسیاری از رنگ‌های دیگر در دکوراسیون همخوانی خواهد داشت. بسیاری از فروشگاه‌ های مبل شیراز این رنگ مبلمان را به عنوان یک رنگ جذاب در همه قسمت‌ های خانه به شما معرفی می‌کنند. ست کردن دکوراسیون خانه با این رنگ کاری بسا آسان می‌باشد. رنگ آبی به خصوص آبی روشن یک آرامش خاصی به محیط اطراف می‌دهد.

– رنگ سفید مبلمان

یکی دیگر از رنگ‌ های مبلی که به راحتی با هر رنگ دکوراسیونی سنخیت پیدا می‌کند، رنگ سفید است. این رنگ هیچ وقت از مد نمی‌افتد و همیشه به روز می‌باشد. یکی از معضل استفاده کنندگان از این رنگ کثیف و لکه گرفتن آن‌ها است. در فضاها یا اتاق‌ هایی که رنگ روشن دارند، می‌توانید از تولیدی‌ مبل شیراز مبل‌ هایی به رنگ روشن و سفید سفارش دهید و آنها را رنگ های تند تزیین نمایید.

بهترین رنگ مبلمان برای ست کردن در دکوراسیون

– رنگ طوسی مبلمان

یکی از مزیت‌ های اصلی رنگ‌ های طوسی یا خاکستری ترکیب آنها با دیگر رنگ‌ها می‌باشد اما بزرگترین عیب این رنگ باعث کمی دلگیر شدن و کوچک نما دادن فضای خانه است. برای رفع این عیب می‌توانید مبلمان را با رنگ‌ های دیگری همانند آبی زرد ست کنید تا این دلگیری یا تاریکی را پوشش دهد. از نظر فروشگاه‌ های مبلمان رنگ طوسی رنگ بسیار زیبایی است که در هر محیطی بسیار عالی و فوق العاده عمل خواهد کرد.

– رنگ قرمز مبلمان

از نظر بسیاری از طراحان دکوراسیون داخل رنگ قرمز یک رنگ عالی برای مبل می‌باشد. اگر شما هم به دنبال یک رنگ چشم نواز و عالی هستید، این رنگ را به شما پیشنهاد خواهیم داد. این رنگ برای سبک‌ های دکوراسیون کلاسیک و مدرن کاربرد فراوانی دارند. البته برای سبک کلاسیک قرمز پررنگ یک انتخاب بسیار مناسب می‌باشد. اکثر تولیدی‌ های مبل شیراز هم مبل‌ هایی با رنگ دلخواه شما تولید خواهند کرد.

بهترین رنگ مبلمان برای ست کردن در دکوراسیون

– رنگ سیاه مبلمان

شاید در نگاه اول مبل‌ های مشکی را مبل‌ های دلگیر و تاریک بدانید، اما ترکیب رنگ آنها با سفید، خاکستری و نقره‌ای فضا را بسیار مدرن خواهد کرد. در مبل‌ های چرم و پارچه رنگ مشکی تک و شیک است. این رنگ در پارچه‌های مخمل بسیار چشمگیرتر خواهد بود.

– رنگ قهوه‌ای مبلمان

رنگ‌های قهوه‌ای در مبلمان به هیچ عنوان از مد نمی‌افتد. زیرا این رنگ یکی از جذاب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین رنگ است. در بسیاری از سبک‌ های مدرن رنگ‌ های قهوه‌ای در صندلی‌ ها و مبل‌ ها عالی به نظر می‌آیند. علاوه بر سبک‌ های مدرن در سبک‌های کلاسیک از انتخاب این رنگ غافل نشوید و آنها را به راحتی با دیگر آیتم ها نظیر پرده، فرش و رنگ‌ های دیوارها ست کنید.

بهترین رنگ مبلمان برای ست کردن در دکوراسیون

رنگ‌ های گرم مبلمان

رنگ‌ های گرم شامل رنگ شتری، خردلی، قهوه‌ای مایل به زرد می‌باشد. این رنگ‌ها اصولا با دیگر ترکیبات دکوراسیون داخلی ست می‌شوند و جزو رنگ‌ های پرطرفدار هستند. رنگ‌ های گرم با اکسسوری‌ های دیگر همانند آباژور، فرش، کوسن و غیره که به رنگ‌های قرمز هستند. یک ترکیب چشم نوازی را ایجاد خواهید کرد. برای انتخاب رنگ‌ها می‌توانید هر کدام از فروشگاه‌ های مبلمان در شیراز مراجعه کنید و آنها را از نزدیک ببینید. رنگ‌های خنثی و گرم جز رنگ‌های شیکی به حساب می‌آیند حال اگر این رنگ‌ها را با رنگ‌های پررنگ‌ تری ترکیب کنید یک طرح فوق العاده ای را ایجاد خواهید کرد.

رنگ‎ های روشن خنثی

رنگ‌ های خنثی به گرم و روشن دسته بندی می‌گردند. این رنگ‌ها همانند بژ، کرم، شنی توانسته‌ اند فضای دلنشینی را ایجاد کنند. طیف‌ های رنگ خنثی به خصوص خنثی روشن با هر فضا و مکانی هماهنگ می‌گردد. تولیدی‌ مبل شیراز هم به خوبی از این رنگ مبل‌ها استفاده کرده تا بتواند فروش بالایی در این زمینه داشته باشد. برای اینکه تنوع بیشتری در این زمینه ایجاد گردد. باید مبلمان با رنگ خنثی را با تزیین‌ های پررنگ‌ تر ست نمایید. این ترکیب رنگ‌ ها حس منحصر به فردی را ایجاد خواهد کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *